Danmarks mest produktive e-mail copywriter

Dine informationer vil ikke blive videregivet til andre. Du kan til enhver tid afmelde dig emaillisten med ét klik.

Du modtager daglige mails med (blandt andet) historier og salg relateret til Morten Spindlers fagområder, der uden varsel kan ændre sig løbende.

Ved at skrive dig op på e-mail listen erklærer du dig indforstået med IKKE at hyle op over (1) frekvensen af mails (også selvom der ind imellem kommer flere mails om dagen, (2) indholdet (herunder sprogbrug) i mine mails, samt at du undlader at anmelde/markere disse mails som spam (*). Hvis du gør det alligevel, vil du og dit IP-nummer blive blokeret fra maillisten, facebook samt fra at købe varer i min forretning.

(*) Hvis jeg beder dig om feedback, f.eks. i et lukket forum, er du selvfølgelig velkommen til at sige din mening, men hvis du ellers ikke bryder dig om mig eller mine mails, vil jeg bede dig om at afmelde dig i stedet for at spilde min tid med at skulle læse mails med din mening om... min mening.

Morten Spindler (herunder selskabet Spindler ApS) påtager sig intet ansvar for eventuelle konsekvenser (positive, neutrale eller negative) af at følge de anvisninger og/eller tips, som du læser i disse mails.

Hvorfor hundeæde smager bedre iblandt lemmings

02-august 2017
Udgivet i E-mailmarketing
Skrevet af Morten Spindler

Fortæl mig, at du IKKE har prøvet det her...

(Og jeg vil tvivle på dit ord).

…altså prøvet at stå i en by…

OG

… have lyst til at gå ind i den restaurant, hvor der i forvejen er mange mennesker…

Hvorimod…

Det der »skumle« sted, hvor der ingen mennesker sidder... Det ser altså ikke særlig hyggeligt ud, og mon ikke maden også er derefter, når der ikke er nogen gæster...

Og du KAN have ret.

Men forestil dig lige det her scenarie…

2 timer før du kom, var alle restauranter i gaden lige åbnet – og tomme. Lidt efter åbningstid kommer en taxabus med et selskab på 12 mennesker, der skal fejre et kobberbryllup.

En af dem er i familie med ejeren af den ene restaurant, og derfor vælger de at gå derind.

Lige efter de sætter sig kommer 2 andre par gående forbi og ser at ejeren står og taler muntert med gæsterne, der smiler og griner og hygger sig med tjeneren.

De 2 par bliver enige om, at de skal spise, hvor der allerede er gæster.

Ingen andre restauranter har på dette tidspunkt fået kunder.

Mønsteret fortsætter i løbet af de kommende 2 timer.

De fleste gange nogle kommer forbi og leder efter et spisested, går de ind, hvor der allerede er kunder.

Og nu står du der, og overvejer det samme.

Du ANER ikke, om maden i den restaurant er sidste skridt før hundeæde. Du ved intet om køkkenets hygiejne eller principper for indkøb af råvarer, og kokken som skal tilberede det du hælder i din dyrebare krop kunne (for all you know) sagtens være en selvllært *blondine*, som bare var god til at flashe sine fortrin, da ejeren skulle ansætte en køkkenchef.

Det eneste du ved med sikkerhed, er at der sidder mange gæster.

Men…

Som vi lige har konstateret, så KAN det være tilfældigheder, der ikke siger noget-som-helst om kvaliteten af den mad, du kan få derinde.

Hvem ved, måske går alle gæsterne hjem og får et maveonde fordi champignonerne ikke er blevet skyllet grundigt?

Måske er kødet tørt og kedeligt?

Men hvad er egentlig min pointe egentlig her?

Indenfor online marketing (og ikke mindst emails) hersker der sådan en »kom-og-se-hvor-mange-læsere-jeg-har-på-min-liste-for-10.000-lemmings-kan-ikke-tage-fejl« kultur. Så snart man har et vist antal læsere, så skal det flashes.

Og bevares.

Jeg forstår det godt.

For det får folk til at flokkes.

Men desværre.

Maden bliver IKKE bedre af, at der sidder mange i restauranten.

Anyway.

Om du kan bruge den påstand/information til noget, er op til dig.

Men inden længe inviterer jeg dig med i min klub for ambitiøse e-mailmarkedsførere.

Og den er lille.

Hidtil har den været under 50 medlemmer.

I løbet af det næste år, vil det tal stige til 100.

Men større bliver den ikke i første omgang, for jeg vil være sikker på, at jeg har tid til at hjælpe dig og de andre krigere derinde.

Ses vi?

 

Morten Spindler

Dine informationer vil ikke blive videregivet til andre. Du kan til enhver tid afmelde dig emaillisten med ét klik.

Du modtager daglige mails med (blandt andet) historier og salg relateret til Morten Spindlers fagområder, der uden varsel kan ændre sig løbende.

Ved at skrive dig op på e-mail listen erklærer du dig indforstået med IKKE at hyle op over (1) frekvensen af mails (også selvom der ind imellem kommer flere mails om dagen, (2) indholdet (herunder sprogbrug) i mine mails, samt at du undlader at anmelde/markere disse mails som spam (*). Hvis du gør det alligevel, vil du og dit IP-nummer blive blokeret fra maillisten, facebook samt fra at købe varer i min forretning.

(*) Hvis jeg beder dig om feedback, f.eks. i et lukket forum, er du selvfølgelig velkommen til at sige din mening, men hvis du ellers ikke bryder dig om mig eller mine mails, vil jeg bede dig om at afmelde dig i stedet for at spilde min tid med at skulle læse mails med din mening om... min mening.

Morten Spindler (herunder selskabet Spindler ApS) påtager sig intet ansvar for eventuelle konsekvenser (positive, neutrale eller negative) af at følge de anvisninger og/eller tips, som du læser i disse mails.

 
 

Dine informationer vil ikke blive videregivet til andre. Du kan til enhver tid afmelde dig emaillisten med ét klik.

Du modtager daglige mails med (blandt andet) historier og salg relateret til Morten Spindlers fagområder, der uden varsel kan ændre sig løbende.

Ved at skrive dig op på e-mail listen erklærer du dig indforstået med IKKE at hyle op over (1) frekvensen af mails (også selvom der ind imellem kommer flere mails om dagen, (2) indholdet (herunder sprogbrug) i mine mails, samt at du undlader at anmelde/markere disse mails som spam (*). Hvis du gør det alligevel, vil du og dit IP-nummer blive blokeret fra maillisten, facebook samt fra at købe varer i min forretning.

(*) Hvis jeg beder dig om feedback, f.eks. i et lukket forum, er du selvfølgelig velkommen til at sige din mening, men hvis du ellers ikke bryder dig om mig eller mine mails, vil jeg bede dig om at afmelde dig i stedet for at spilde min tid med at skulle læse mails med din mening om... min mening.

Morten Spindler (herunder selskabet Spindler ApS) påtager sig intet ansvar for eventuelle konsekvenser (positive, neutrale eller negative) af at følge de anvisninger og/eller tips, som du læser i disse mails.

Få dagelige saltvandsindsprøjtninger.