Danmarks mest produktive e-mail copywriter

Dine informationer vil ikke blive videregivet til andre. Du kan til enhver tid afmelde dig emaillisten med ét klik.

Du modtager daglige mails med (blandt andet) historier og salg relateret til Morten Spindlers fagområder, der uden varsel kan ændre sig løbende.

Ved at skrive dig op på e-mail listen erklærer du dig indforstået med IKKE at hyle op over (1) frekvensen af mails (også selvom der ind imellem kommer flere mails om dagen, (2) indholdet (herunder sprogbrug) i mine mails, samt at du undlader at anmelde/markere disse mails som spam (*). Hvis du gør det alligevel, vil du og dit IP-nummer blive blokeret fra maillisten, facebook samt fra at købe varer i min forretning.

(*) Hvis jeg beder dig om feedback, f.eks. i et lukket forum, er du selvfølgelig velkommen til at sige din mening, men hvis du ellers ikke bryder dig om mig eller mine mails, vil jeg bede dig om at afmelde dig i stedet for at spilde min tid med at skulle læse mails med din mening om... min mening.

Morten Spindler (herunder selskabet Spindler ApS) påtager sig intet ansvar for eventuelle konsekvenser (positive, neutrale eller negative) af at følge de anvisninger og/eller tips, som du læser i disse mails.

Når mindfulness også gør emails bedre

17-oktober 2017
Udgivet i E-mailmarketing
Skrevet af Morten Spindler

Jørgen Melchiorsen fra Mindfulness-akademiet skrev for nylig en lang og intim testimonial til mig.

Og lad mig sige åbent men ærligt.

Jeg har stor veneration for den mand.

I mailen roste han en bestemt af mine emails. En, som han syntes særligt godt om. Han har før skrevet lignende mails til mig, og jeg elsker altid hans breve, måske fordi der er et eller andet ved ham, som minder mig om en hobbit.

Ikke at Jørgen er nogen lille fyr.

Han er en høj mand.

Men han har altid noget godt at sige.

Og han gør det på en bemærkelsesværdigt finurlig måde.

Derfor har jeg besluttet at dele hans mail i den fulde længde med dig, selvom det måske vil være for meget forlangt at bede dig læse det hele igennem, men jeg synes, at du skal overveje at afsætte tiden til det. Og hvis jeg (apropros Hobbit) må bruge en af Gandalfs fraser fra bogen af samme navn (Hobbitten), da Bilbo spørger om Gandalf kan garantere, at han (Hobbitten) vender sikkert hjem fra det eventyr, som Gandalf forsøger at få ham med på (frit oversat fra hukommelsen):

= = =

»Nej. Jeg kan ikke garantere, at du kommer tilbage i live fra eventyret. Og HVIS du gør, så vil du ikke være den samme«.

= = =

Omend jeg næsten kan garantere, at du vil overleve at læse Jørgens medrivende brev til mig, så vil du med næsten lige så stor sikkerhed... Ikke være den samme bagefter.

Ja, ja.

Jeg ved det.

Sådan er det med alt, vi foretager os og ALT vi læser.

Det påvirker os.

Og bagefter er vi ikke den samme.

Men det her er specielt.

(Om lidt vil du vide, hvad jeg mener).

Så hvad siger du, min ven?

Skal vi kaste os ud på dybt vand, og sammen læse Jørgens brev?

Det indeholder ikke alene visdom, men ganske enkelt nøglen til at få noget godt ud af at sende emails til sin liste.

Og meget, meget mere.

Her er den.

= = =

»Dette er en god mail. Synes jeg«.

= = =

Hov..?

Sagde jeg ikke lige, at den var lang og dyb?

Jo.

Og hvis du ser på de ord igen, så indeholder de – om ikke hele nøglen til succes med dine emails, så i hvert fald et meget vigtigt element.

Hvilket?

Well.

Jørgen har længe været kunde i min butik og medlem i min klub for ambitiøse e-mailmarkedsførere… Og det er jeg glad for.

Så…

Her er pointen.

Som e-mailmarkedsører bør du skal konstant arbejde på at skrive emails, der appellerer til de mennesketyper, du allerhelst vil have som kunder. Og altid arbejde på, at få flere af den slags til at give dig permission til at skrive.

Det virker måske indlysende.

Men fortæl mig så, hvorfor de færreste gør det?

Anyway.

Der er intet, jeg hellere vil, end at appellere til typer som Jørgen. Folk der vil noget. Og gør noget. Og indrømmer, at de er mennesker.

 

Morten Spindler

 

PS. Senest efter nytår åbner jeg igen for adgang til min klub for ambitiøse e-mailmarkedsførere. Der hvor vi… dyrker netop det… at skrive den slags emails.

Dine informationer vil ikke blive videregivet til andre. Du kan til enhver tid afmelde dig emaillisten med ét klik.

Du modtager daglige mails med (blandt andet) historier og salg relateret til Morten Spindlers fagområder, der uden varsel kan ændre sig løbende.

Ved at skrive dig op på e-mail listen erklærer du dig indforstået med IKKE at hyle op over (1) frekvensen af mails (også selvom der ind imellem kommer flere mails om dagen, (2) indholdet (herunder sprogbrug) i mine mails, samt at du undlader at anmelde/markere disse mails som spam (*). Hvis du gør det alligevel, vil du og dit IP-nummer blive blokeret fra maillisten, facebook samt fra at købe varer i min forretning.

(*) Hvis jeg beder dig om feedback, f.eks. i et lukket forum, er du selvfølgelig velkommen til at sige din mening, men hvis du ellers ikke bryder dig om mig eller mine mails, vil jeg bede dig om at afmelde dig i stedet for at spilde min tid med at skulle læse mails med din mening om... min mening.

Morten Spindler (herunder selskabet Spindler ApS) påtager sig intet ansvar for eventuelle konsekvenser (positive, neutrale eller negative) af at følge de anvisninger og/eller tips, som du læser i disse mails.

 
 

Dine informationer vil ikke blive videregivet til andre. Du kan til enhver tid afmelde dig emaillisten med ét klik.

Du modtager daglige mails med (blandt andet) historier og salg relateret til Morten Spindlers fagområder, der uden varsel kan ændre sig løbende.

Ved at skrive dig op på e-mail listen erklærer du dig indforstået med IKKE at hyle op over (1) frekvensen af mails (også selvom der ind imellem kommer flere mails om dagen, (2) indholdet (herunder sprogbrug) i mine mails, samt at du undlader at anmelde/markere disse mails som spam (*). Hvis du gør det alligevel, vil du og dit IP-nummer blive blokeret fra maillisten, facebook samt fra at købe varer i min forretning.

(*) Hvis jeg beder dig om feedback, f.eks. i et lukket forum, er du selvfølgelig velkommen til at sige din mening, men hvis du ellers ikke bryder dig om mig eller mine mails, vil jeg bede dig om at afmelde dig i stedet for at spilde min tid med at skulle læse mails med din mening om... min mening.

Morten Spindler (herunder selskabet Spindler ApS) påtager sig intet ansvar for eventuelle konsekvenser (positive, neutrale eller negative) af at følge de anvisninger og/eller tips, som du læser i disse mails.

Få dagelige saltvandsindsprøjtninger.