Morten Spindlers medlemsklub for ambitiøse e-mailmarkedsførere

FÅ DANMARKS FØRSTE OG ENESTE
(3. ÅRGANG)MÅNEDSMAGASIN OM
E-M@ILMARKEDSFØRING, STORYTELLING
OG COPYWRITING
– OG BLIV (VIP) MEDLEM AF min online-klub

Fearless Email Warriors...

– Når du gerne vil øge dit salg dramatisk med emails – og ønsker at lære det direkte fra en erfaren rotte, der selv har fingrene i sovsen hver eneste dag (i 10+ forskellige brancher)...  

Morten Spindler club fearless email

Kære læser!

Det første, du skal vide om mig er...

– at jeg ikke har nogen formel uddannelse hverken som copywriter (reklame-tekst-forfatter), journalist eller andet indenfor markedsføring. Jeg er med andre ord helt autodidakt (selvlært) som e-mail copywriter. Dernæst er jeg heller ikke særlig kendt eller *populær* for den sags skyld, og jeg gør ikke ret meget for at blive nogen af delene.

(Faktisk har jeg det allerbedst, når jeg sidder helt alene i mit kontor).

Det betyder, at du formentlig ikke ser mit navn ved store live-konferencer eller ret mange steder online.

Så hvordan kan du stole på, at jeg overhovedet kan lære dig noget som helst om at skrive e-mails, der sælger?

Godt spørgsmål.

Men det kan jeg, og nu skal du høre hvorfor...

Jeg har arbejdet med tekst og markedsføring, siden jeg som lille-bitte klør knægt udgav egne skoleblade og nyhedsbreve om musik. Jeg tjente ganske gode penge på det ved at sælge annoncer til lokale virksomheder, og musik-nyhedsbrevene solgte jeg på abonnement.

I 1984 fik jeg læreplads som grafiker på den avis, hvor mine egne blade blev trykt... men jeg interesserede mig egentlig mest for tekst og markedsføring (end for det grafiske).

Det har bragt mig ud på en masse spændende eventyr, både som lønmodtager...

...og som selvstændig med eget reklamebureau i næsten 10 år.

I alle årene har jeg interesseret mig for een eneste ting.

  • Tekst.
  • Markedsføring.

Og (ikke mindst)...

  • Salg.

Ja, det er 3 ting, men jeg betragter dem som uløseligt forbundet. En tekst skal (næsten) altid markedsføre et eller andet og sælge modtageren på at gøre noget.

Selv en roman.

Den skal få dig til at læse næste side.

Og næste.

Og meget gerne anbefale bogen til en ven efter sidste side.

Men...

Tilbage til historien om hvorfor jeg kan lære dig at skrive e-mails, som dine kunder vil elske (både at læse og at købe fra).

Finanskrisen slog mig næsten ihjel...

Krisen, der startede i 2008 gav mig nogle trælsomme år, som kulminerede i 2011, hvor jeg blev skilt, måtte gå fra hus og hjem, aflevere bilen, blev erklæret personligt konkurs og fik gældssanering.

Oveni det hele gik jeg ned med en alvorlig diskus prolaps i ryggen.

Men midt i det store kaos, fandt jeg ind til det, jeg allerhelst ville arbejde med...

E-mailmarkedsføring.

Og.

(Mindst lige så vigtigt).

Jeg lærte at sige fra overfor projekter og mennesker, der ikke gør noget godt for mig. Både som privatperson og på job. (Og ja, dette er direkte relateret til det produkt, som jeg forsøger at sælge dig med denne tekst).

I 2013 tog jeg en pause fra livet som selvstændig.

(Det gør jeg aldrig igen).

Jeg fik hurtigt job som ansvarlig for e-mailmarkedsføring i en stor dansk virksomhed.

Det viste sig at være en fejl.

De turde simpelthen ikke sende e-mails til deres mere end 200.000 abonnenter, så værdien af deres lister blev ret hurtigt ødelagt, simpelthen fordi de næsten aldrig sendte noget ud – og min dyrebare tid blev spildt med kedelige møder om alt det, vi ikke måtte skrive til kunderne.

(Alt imens vi ikke solgte en dyt med e-mails).

Kort tid efter blev jeg ansat hos Christina Klitsgaard.

Faktisk blev jeg headhuntet til jobbet af Thomas Bigum, der skrev og anbefalede mig at søge, da Christina ønskede at ansætte "en Morten Spindler".

Jeg var den første medarbejder i et e-mail copywriting bureau, hun startede sammen med Bigum & Co. Vi havde et supergodt og spændende samarbejde indtil maj 2015, hvor jeg som den sidste medarbejder stoppede, da hun ønskede at lukke ned for bureauvirksomheden og fokusere på andre projekter.

I de cirka 2 år, hvor jeg som jobramt arbejdede intenst sammen med dusinvis (eller faktisk flere hundrede) andre e-mailmarkedsførere, mærkede jeg en meget tydelig trend.

Der var (og er) en nærmest krampagtig frygt i branchen.

En frygt for at læserne skal...

  • Afmelde sig.
  • Blive sure.
  • Føle sig spammet
  • Skrive tilbage med deres uforbeholdne og negative holdning til det man har skrevet og sendt ud.
  • Og sidst (men ikke mindst) en velbegrundet frygt for, at de (læserne) ikke skal åbne, klikke eller købe noget, simpelthen fordi de e-mails, de modtager er alt for kedelige, og slet ikke skiller sig ud fra alle de andre reklamebudskaber, som folk bliver ... bom-bar-deret med hver eneste dag.

Jeg så samtidig en anden trend.

Folk købte online-kurser og tilmeldte sig fysiske kurser i markedsføring med e-mails.

I hobetal.

Men mange kom alligevel aldrig igang med at sende e-mails ud, og de færreste kom så langt, at de kunne leve af indtægten fra deres e-mails.

Nogle havde det simpelthen bare ikke i sig.

Men mange af dem havde brug for noget andet og mere end et kort og intenst kursus, en gratis e-bog eller sporadiske videoer på youtube med tips, der ude af rette kontekst havde den modsatte effekt på folk... I stedet for at blive bedre til storytelling og mere sikre på sig selv. Blev de mere forvirrede og bange for, at de aldrig ville blive lige så gode som deres favoritguru.

Så hvad havde de konkret brug for?

At være en del af et lærings-forum eller en klub, hvor de kunne tage det i eget tempo og løbende få kompetent sparring og vejledning.

Derfor har jeg skabt denne medlemsklub, der har vist sig at dække netop det behov, jeg havde set.

Herunder kan du læse lidt om, hvad min medlemsklub går ud på (og hvad du kan lære, når du er er med)...

  • Skriv bjergtagende, berigende og underholdende mails som er fyldt med indhold og værdi for dine læsere – uden at du forærer dem dine tips, hvis dit produkt er viden – og du kommer til at sende mange flere e-mails end du gør nu, som dine læsere vil glæde sig til at få og købe fra.
  • Konvertér livløse læsere til kunder – læsere, der ellers aldrig før åbnede dine mails – ofte læsere, der brokker sig og opfører sig som trolde.
  • Sælger du godt i forvejen? Kun godt, så vil dit medlemsskab af »Fearless« give dig en endnu større løftestang – for i salg er det altid lettere at løfte sig fra "noget til meget" end fra "ingenting til noget". Jeg hjælper til at blive endnu skarpere, selvom
  • Du vil lære at skrue mange flere salg ud af dine kampagner, end du havde turdet håbe på i din vildeste fantasi.
  • Hvis du ikke er trænet copywriter, vil de systemer, jeg lærer dig, gøre at dine e-mails bliver spændende og alene derfor give dig langt mere salg og effekt.
  • Sådan får du nye læsere på din e-mailliste, som ivrigt vil tage imod daglige mails fra dig, fordybe sig i din storytelling og svinge dankortet i din forretning.
  • Byg salg ind i (alle) dine mails efter en metode, som gør at dine kunder ikke føler at du er agressivt sælgende, men bliver kede af det, hvis du ikke giver dem mulighed for at købe dine løsning på deres problem.
  • Effektive (men alligevel ikke ret brugte) metoder til at vise dine kunder den smerte, som skal få dem til at købe "kuren" hos dig...
  • Du lærer at stikke en finger i kundens sår, på en måde, hvor de takker dig for det - og køber dit produkt.
  • Du kan være trænet e-mailmarkedsfører eller nybegynder. Du kommer til at udvikle og flytte dig hurtigt, når du er med i "Club Fearless E-mail".
  • Du vil aldrig igen mangle idéer til at skrive (selv daglige) e-mails, der skaber værdi for dine læsere og samtidig giver dem lyst til at købe dine produkter.
  • Hver måned får du tilsendt et særligt fysisk nyhedsbrev med konkrete eksempler, som du kan bruge (ikke kopiere, men modellere), og med det samme tjene penge på din egen e-mailliste.


  • Hver måned er der 2 teleklasser, hvor jeg giver dig e-mail-kritik og direkte sparring på dine ideer (eller mangel på samme). Teleklassen giver dig bunker af inspiration til dine egne mails, når du får direkte kritik og ser andres eksempler blive gennemgået og forbedret.
  • Du bliver lukket indenfor i vores hermetisk lukkede facebookgruppe, hvor du kan sparre med andre deltagere og mig. Dette alene er for mange hele investeringen værd.
  • Du kan frit sende mig spørgsmål relateret til e-mailmarketing (i rimeligt omfang, og kun så længe du er medlem. Jeg svarer så hurtigt, jeg kan). I denne service indgår ikke direkte kritik/sparring på dine konkrete e-mails – dette foregår på teleklasserne.
  • Du vil lære (konstant) at udvikle og få flere idéer til e-mails, end du nogensinde kan nå at sende ud.
  • Du lærer at skrive sælgende mails – HVER DAG – før dine konkurrenter har drukket deres morgenkaffe
    – også selvom du i dag måske bruger flere timer på en mail.
  • Du vil aldrig mere bruge 1-2-3 timer (eller mere) på en enkelt e-mail. Med de metoder og systemer, jeg lærer dig, kan du i stedet kan skyde (bedre) e-mails ud på 15-30-45 minuttter – og de sælger lige så godt (eller bedre) som mails, der har taget flere timer at skrive.
  • Lær at vurdere, hvor mange e-mails du skal skrive for at få din læser til at købe.
  • Sådan sælger du, uden at virke "needy", anmasende og afhængig af salget. Hvis din kunde tror, at du IKKE har brug for salget, vil hun være langt mere tilbøjelig til at købe.
  • Sådan skriver du fængslende e-mail emnelinier, som gør at folk ikke kan lade være med at åbne.
  • Lær at opbygge dine mails efter simple modeller, som leder kunderne direkte til kasseapparatet i din butik.
  • Du lærer nye måder at bruge psykologiske triggers som virker (og som dine konkurrenter formentlig ikke tør bruge).
  • Dine åbningsrater, klikrater og ISÆR konverteringsrater på e-mails bliver højere end du er vant til...
    – også selvom du allerede sender daglige (eller flere ugentlige) e-mails.
  • Sådan skriver du emnelinier, der er så pirrende for nysgerrigheden, provokerende, afvekslende, kontroversielle (og alligevel lødige), at dine læsere ikke kan lade være med at åbne. Igen og igen.
  • Sådan skaber du en forventning, som gør, at folk åbner altid, selv på de dage, hvor din emnelinie måske ikke er super skarp.
  • Lær at udnytte hemmeligheden om det vigtigste (overhovedet) i din e-mail. Hint: Det er ikke din overskrift eller emnelinie.
  • Du lærer nye måder at bruge psykologiske triggers der virker (og som dine konkurrenter formentlig ikke tør bruge).
  • Du kommer til at elske de relativt få afmeldinger, du får... (som også gavner dit salg).
    – når du bygger din mailliste op efter de principper, jeg selv bruger, vil du få langt færre afmeldinger, og elske dem, når de kommer.
  • Når du bruger det system, jeg lærer dig, får du meget færre afmeldinger fra din e-mailliste.
  • Du opbygger et trofast publikum, som venter med længsel på dine mails.
  • Du får meget bedre åbningsrater på dine kommercielle e-mails.
  • Klikraten på dine call-to-actions stiger formentlig markant.
  • Allervigtigst... Du kommer til at tjene meget mere, end du gør nu.
  • Din konverteringsrate stiger (mere salg, flere der svarer på dine surveys, bedre respons på det du laver).

Hvem er det her ikke for? 

Club Fearless E-mail er ikke for alle, så hvis du passer ind i en af kategorierne lige herunder, bør du holde dig langt væk.

  • Hvis du er overbevist om, at du allerede er 100-meter-mester i e-mailmarkedsføring, og egentlig gerne bare vil bekræftes i dette af mig og de andre i vores facebook-forum... Så er du lige så hurtigt ude, som du kom ind.
  • Hvis du på forhånd har afskrevet mine metoder, og derfor ikke har tænkt dig at implementere noget, men blot vise din uenighed, så har jeg ikke tålmodighed til at have dig med.
  • Medlemsklubben er ikke et diktatur, men heller ikke et demokrati, hvor jeg har behov for at have lange diskussioner med dig. Du er kommet for at lære af mig, og hvis du er bedrevidende og på tværs (uden at have belæg for det), så er du ikke velkommen – jeg ved, at det jeg underviser i virker, og jeg gider ikke at bruge mine kræfter på at skulle overbevise dig om det.
  • Hvis du ikke har råd... Jeg vil ikke have dig med, hvis du skal gældsætte dig for at skaffe de 16 kroner og 27 øre, det koster om dagen.
  • Hvis du ikke er på min e-mailliste – eller hvis du på noget tidspunkt afmelder dig – kan du heller ikke være med i Club Fearless E-mail. Du lærer af mig, og skal selvfølgelig følge med i, hvad jeg skriver – ellers vil du aldrig føle dig som en del af min tribe. Desuden deler jeg en masse gratis tips i mine daglige e-mails, og hvis du ikke gider at læse dem, giver det absolut ingen mening, at du skulle betale mig penge for mere.

Hvad får du for din investering?

1) Månedsbrev spækket med indsigter og aktuelle artikler om e-mailmarkedsføring, printet og sendt til din adresse – med konkrete tips, du kan bruge med det samme.

  • Mine bedste hands-on-tips, som ingen andre får adgang til. På tryk. I hånden, leveret til din adresse hver måned.
  • Indsigter og metodikker, som har givet min egen, min kærestes og mine kunders forretning vind i sejlene, og kan gøre det samme for dig og din forretning.
  • 16 sider med skrevet direkte til mine e-mailkrigere – læring der ikke bliver udgivet nogen andre steder, hverken i Danmark eller udlandet.

2) Hermetisk lukket VIP-Forum (Facebook)
– kun for betalende medlemmer.

  • Du kan stille spørgsmål til gruppen og til mig. Dette punkt er formentlig investeringen værd i sig selv.
    – Mange medlemmer fremhæver dette forum som det vigtigste aktiv for medlemmerne.
  • Hver eneste dag vil du opleve at der bliver sparret om e-mails, emnelinier, overskrifter, salgstekster, produktudvikling, prissætning og meget andet, relateret til din e-mailmarkedsføring.
  • Der opstår konstant nye idéer til, hvordan forumet kan bruges til udveksling og udvikling af idéer – gruppen har sit helt eget liv, og du vil få svar på dine spørgsmål i løbet af ganske få timer, normalt endda i løbet af minutter eller sekunder.

3) Online teleklasser hver måned

  • Jeg giver dig direkte sparring på dine konkrete spørgsmål til emails, kampagner, salgstekster, landing pages og meget andet.
  • Ud over at få svar på egne spørgsmål (normalt max 1 pr. teleklasse), vil du lære en masse af at lytte til spørgsmål og feedback fra og til de andre medlemmer på teleklassen.
  • Det hele bliver optaget på video og kan ses online (så længe du er medlem).
  • Mindst 2 teleklasser pr. måned i gennemsnit

 

4) Direkte sparring (via mail) med mig personligt

  • Du sender mig spørgsmål til generelle ting vedrørende copywriting, og jeg svarer direkte.
  • Du får respons på idéer og tanker relateret til din e-mailmarkedsføring.

BONUS - Workshops og andre arrangementer

Jeg arrangerer ind imellem workshops, foredrag og lignende – dette er ikke en fast del af din investering, så det skal ses som bonus, og kan være enten gratis eller med nedsat medlemspris

* * *

Hvad koster det?

Club Fearless E-mail forløbet koster kun 597,- kroner excl. moms om måneden. OBS... Vælger du 5 måneders binding, får du lige nu en BONUSPRIS på kun 495,- og du får måned nummer 2 gratis (det betyder, at du reelt kun binder dig til 4 måneder med betaling). 

Investeringen svarer til kun 16,27 kroner om dagen (eller cirka det samme som en flaske vand på en tankstation)...

Hvad kan du (ellers) få til din markedsføring for den pris?
1 times skype-sparring med en coach (hvis han ikke er dyr).
18 minutters skype-sparring med mig (jeg er dyr).

 

DET MED SMÅT

– Når du tilmelder dig herunder, accepterer du mine handelsbetingelser...

Kort opsummering af betingelserne: Abonnementet kan opsiges med øjeblikkeligt varsel (medmindre du vælger speciel bonus-pris med binding). Ingen returret. Allerede betalt abonnement refunderes IKKE.
Hvis du melder dig ud, kan du normalt tidligst komme ind på forløbet igen efter 12 måneder, da jeg ikke ønsker deltagere, som hopper ud og ind for at få "de bedste tips", men ikke vil committe sig til succes med e-mails og ikke vil være en del af det fællesskab, som Club Fearless E-mail er...

Pris pr. måned uden binding 597,-
Pris pr. måned v/5 mdr. binding: 495,-
– s
varer til 16,27 om dagen, og måned nummer 2 er gratis.

 

* * *

Få adgang nu

KLIK HER, FOR AT TILMELDE DIG
MORTEN SPINDLERS CLUB FEARLESS E-MAIL
i dag >>